Ми твердо віримо, що комплексний підхід, який поєднує в собі різні аспекти, є ключем до успішного лікування.

Мотивація та підтримка:

  • Соціальна підтримка: Наша команда мотивує пацієнтів дотримуватися режиму лікування, надаючи їм емоційну та практичну допомогу.
  • Продуктові набори та сертифікати “Сільпо”: У 2024 році ми вже розподілили 87 продуктових наборів та 500 сертифікатів, щоб допомогти пацієнтам задовольнити базові потреби.
  • Консультації щодо декларацій з сімейними лікарями: Ми допомагаємо пацієнтам налагодити стійкі стосунки з медичними працівниками, що гарантує якісне та постійне лікування.
  • Дистанційна допомога: Пацієнти отримують інформаційну, психологічну та юридичну підтримку онлайн, особливо у складні періоди.

Виявлення та профілактика:

  • Визначення контактних осіб: Ми ідентифікуємо людей, які контактували з пацієнтами з туберкульозом, та проводимо скринінгове анкетування. Це дає можливість виявити потенційні випадки захворювання та вчасно розпочати лікування.
  • Підтримка контактних осіб: 14 контактних осіб, які контактували з хворими на туберкульоз, отримали необхідну допомогу та інформацію.